środa, 21 października 2015

Ogłoszenie!

 Nasi drodzy czytelnicy! 
Z przyjemnością zapraszamy was na naszą oficjalną 
Będą się tam pojawiać informacje dotyczące rozdziałów, a nawet ich fragmenty.
Dobrze jest go śledzić, w tym trudnym dla wszystkich okresie.
(Szkoła, brak weny, brak czasu, niechęć do pisania po ciężkich dniach) 
Tym samym informujemy wszystkich naszych czytelników, że rozdział 22 został napisany. 
Kiedy będziemy miały czas sprawdzimy go i od razu opublikujemy :D
Do usłyszenia kochani!
/Luna&Coco

 

1 komentarz:

  1. Yay! ^.^
    Czekam z utęsknieniem na rozdział! Oby było dużo NaLu <3
    Sasuke: Oho, zaczyna się...
    Ej! Wczoraj psioczyłeś, że siedzę do drugiej w nocy, a teraz sam nie śpisz! ><
    Sasuke: Miałem taki zamiar, ale twoje piski obudziłyby umarłego.
    ... idź spać i zamknij buzię.
    Sasuke: I kto to mówi? Masz jutro test z angielskiego. Uczyłaś się? Otworzyłaś chociaż zeszyt? Zrobiłaś cokolwiek?
    Eee, nie? ._. Poza tym, od kiedy ty się martwisz o moją edukację?
    Sasuke: Nie martwię, po prostu uświadamiam ci, że stajesz się coraz większym idiotom. Niedługo będziesz się na tym samym poziomie, co Naruto.
    Co?! O,O Ale ja nie chcę ;-;
    Sasuke: To się UCZ! I chodź spać o normalnej godzinie!
    Sasuke-kun, czy ty się o mnie martwisz? >,>
    Sasuke: ... chyba ci obwody przegrzało...
    Ojej, to takie słodkie! x3
    Sasuke: Nie martwię się o ciebie, idiotko.
    Tak, tak, tak sobie wmawiaj <3
    Sasuke: Nie rozmawiam z tobą. *wychodzi*
    I jeszcze ten foch pod koniec! On się serio o mnie martwi! ♥
    W każdym razie, czekam niecierpliwie na pierwszy pocałunek Natsu i Lucy! (Dlaczego mam wrażenie, że to będzie pięknie opisana scena? :3)

    Pozdrowionka!
    Nowa czytelniczka,
    Shori

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Domi L